Tisdag/Snö

william somnade lite sent igår och vaknade flera gånger inatt.
Så jag känner mig extremt sliten, han vaknade sisst 05:26 trode jag såg fel men icke de. William somnade 05:45 ungefär och vaknade då mickes klocka ringde sisst gången och sen efter de ville han då inte sova så vi satt och kollade på tv ett tag och chillade.
Innan micke for till jobbet kom han upp och sa: Det har inte snöat lite. Yeeeah! 
Hoppas de är snö i happis med när man åker hem.
Då vart man glad men det är inte så kul att gå med vagn om jag får säga de.

Just nu ligger william och sover en stund vilket är bra.
Han var trött och behövde att sova :)

Men nu tänkte jag gå och duscha innan han vaknar.


Bjuder på en låt jag hörde igår i bilen


Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0