Suck...

Har varit lite dålig på att uppdatera nu senaste dagarna.. :/

Får bli ändring på det också. Men har inte haft någon sådär stor lust att skriva ett inlägg, har så mycket tankar som gör mig både glad och deppig. ett litet inlägg kan jag iaf skriva nu.. =)

Dagen för mig började bra men slutade lite dåligt. 
Men som sagt, Jag och wille har inte gjort så mycket idag, tänkte fixa willes kläder in i emmas gammla skåp som jag nu fått när hon har tömt och backat ihop alla kläder hon nu tar med till fredde när hon flyttar. Så byrån ska ut från mitt rum. Kommer kännas lite skönare att få mer plats i rummet. Allt känns så tråkigt och det ser stökigt ut hur man änn möblerar och försöker fixa. Hatar att ha trångt. men får fixa med klädera imon.
Annars idag har vi grillat och jag gick ut själv med Molle nu mot kvällen, gick/ joggade.
Måste ju komma igång efter man varit gravid, man gick ju upp lite.

Ja, jo vet inte vad jag ska sägan nåmer. Tror inte jag heller ska göra det mer änn att jag ska gå och nanna kudde.



Natti Natti - ♥ -
/E

Kommentarer
Postat av: Ginaa

jaha aj då hade du inte ont i såret sen efter åt vid magen ? usch är så rädd för sjukhus å grejjer :p nå jag födde våran lilla tös den 27 men de var beräknat den 9 augusti så hon kom lite förtidigt . men fick stanna där i 5 dagar hon fick gulsot så måste mata henne med bröst mjölk å de har inte kommi i gång nu riktigt ordentligt så måste ha extra tillägg å att jag måste komma i håg å mata henne minst en gång var 4 timme å då ska hon ha rejält med mat . men jag märker nu att hon har blivit piggare hon äter ungefär var 2 timme nu :)

Å Pigga upp dej var inte deppig !

2009-08-02 @ 00:21:42

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0