Otur kanske?

Kan jag få mer otur???
Jag har haft otur hela veckan. Tappat saker, mobilen håller på att gå sönder och dator skärmen small igår och gick sönder. Stängde dock av den direkt och nu måste man köpa ny dator skärm. Jag är inte precis rik men ska få låna emmas dator skärm som hon och fredde ska skicka med buss den upp till happis. Får se hur länge de tar.

Nåväl, nog med allt klagande nu.
Idag vaknade jag och william hyfsat tidigt. 09:00 väkte han mig.
Vanligt vis brukar han somna om typ direkt men jag valde att stiga upp och william somnade om 10 min och sen var han pigg och glad. Vi gick ut på en prommis, en sissta gång med vagnen som ska säljas nu. *illa*
Men william vill inte alls åka i den för den är för ljus så ska köpa ny. Har kollat runt lite och en emmaljunga city cross skulle passa bra faktiskt. Har fått höra och frågat på barnens hus och det är en bra vagn.
Annars har det inte hänt så mycket av att moster emma och gudfar fredde (syrrans emmas pojkvän/sambo) började små bråka om vem som skulle mata william. *HAHA* så fult det var. Tillslut kom dom fram till att emma börjar och sen matar fredde. Det var ganska kul att se på. Kunde bara se framför mig hur det kommer vara i början om vem som ska göra vad när emma och fredde får barn om dom någon gång skaffar i framtiden. *HAHA*

Men nu ska jag sova..
Bilder kommer in imon. Lovar

Puss på er -♥-


Kommentarer
Postat av: tojan

tycker william att vagnen är för ljus eller är det hans mamma som tycker det?=)hoppas att han inte är lika kräsen när han blir större

kram

2009-08-23 @ 11:48:15

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0