God morgon

Det är allt en god morgon för mig.
Jag tror william har börjat ändra lite smått nu med att vakna tidigare änn förut. Men änn ska jag inte säga något, det är ju bara andra dagen vi vaknar vid halv 7-7 på morgon.  Just nu ligger william och sparkar allt var han har på golvet.. Så sööt och så pratar han otroligt högt.

Idag har jag bestämmt att försöka gå en lång prommis när några kommer och river ut all pressening och sånt från vinden. Dom kom ju igår och ska börja laga det nu innan vinterna. *ÄNTLIGEN* Det var inte så kul förut när det ran ner vatten in i mitt rum och taken i mitt, emmas och det 3 dierummet vart helt förstört.

Nåväl, nu ska jag gå och roa william lite och sen äta god frukost. =)

Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: jessica

Sv: Ush ja, inte kul alls.. 5 veckor är han, tack så mkt :P

2009-08-27 @ 22:29:40
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Ginaaa

var brukar du vara ute å gå :)?

2009-08-28 @ 00:16:26

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0