Bra dag..

Dagen började med att vi vaknade 09:30.
william har varit riktigt glad idag så jag och micke bestämde oss att åka ut till sandnäset och hälsa på min brorssa håkan,sofie och nils. Det är inte ofta man träffar dom. När vi kom dit så fikade vi, borossan höll i wille lite då och då men nils blev lite avis och skulle också sitta i pappas knä. *haha*
Nä men vi hade riktigt trevligt, satt ute och pratade. Pratade ovanligt mycket med sofie som förvånar mig mycket. Jag som brukar vara lite blyg men det har liksom försvunnit nu, iaf lite.. åkte hemåt efter 4.

Nu orkar jag inte skriva nåmer.
Det fick bli ett litet inlägg men bilder kommer upp imon från idag..




Kram på er -♥-

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0