Veckans slut..

och imorgon ny dag och ny vecka.
Igår såg vi melodifestivalen och lilla william var också vaken då.
Han har blivit så förkyld så inatt har han vaknar varenda timme. Känner mig extrem sliten och trött men en kopp kaffe så piggnar jag till.
Wille somnade 11 och jag kunde inte sova så somnade efter 1 tiden inatt. *illa illa*

Idag ska jag och william hem till haparanda och micke åker med några polare till deras stuga.
Vad jag och william ska hitta på idag vet jag inte. Kanske gå en promenix med molle och william men vet inte alls vad det är för väder där ;) Men det kan jag snabbt ta reda på.

Nu tänkte jag ta och packa ihop mina saker och sen får vi se vad vi hittar på.

2 nya bilder jag tog på william för ca 10 min sen =)


Puss på er
/E

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0