Toppen dag

bloggar kommer det nu bli.
Kommer mäst skriva på denna blogg men den andra är hemlig ;)
Hittar ni bloggen är ni allt duktiga. *haha*

men men..

Idag har jag värkligen haft toppen dag!
Köpte jacka av rosanna och den är toppen!
Direkt jag fick den idag på stan byte jag till den, fast det fattades 2 knappar men det går att fixa. Helt sjukt skön att ha. *Favorit jacka* :) Min gammla vita jacka är nu bara att slänga eller vara recerv jacka ;)
Sen blev man ju lite osäker i stan när 2 okända personer kommer fram till mig och frågar om man vill ta en fika med dom. *NEEEJ!* var mitt svar. Fy fan det var läskigt men jag klarade mig.

William har varit med micke, anneli och roger hela dagen eller den tiden jag var i stan.
Kändes så skönt att få en liten egentid att gå runt i affärer men köpte inget.
Jo en sak men bild kommer upp imorgon.
Planerade in att nästa gång jag kommer till luleå ska jag shoppa något.
Sparar nu lite pengar så får vara lite snål ;)

Nu ska jag se klart johan falk filmen...

Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Varför har du en till?? Vad köpte du??

2010-03-21 @ 23:48:28
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0