Måndag kväll

Då var den här dagen avklarad. :)

Dagen har varit toppen, kan inte säga något negativt ;)
Varit på stan, träffat emma och fredde, micke fick sin kontroll till ps3, träffat polare med mera.
Men imorgon beger jag mig mot haparanda igen.
Nu kommer jag hem sandraaa :) *Hahaha*

Och imorgon fyller jag år eller man kan säga om några minuter så är det den 23;)
Känns inte som jag ska fylla 20 år när jag inte firade mig förra året. Men då var jag hög gravid så det förklarar saken. William var mig present ;) 
Och en veckan efter mig den 30,onde fyller lille man william 1 år..
Tiden går fort.

Men nu ska jag gå och äta päron och se lite tv innan
jag nannar kudden..
God natt

*Mumms*


Williams fina inne/sommar skor




Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0