Kan inte sova..

Första natten på länge så kan jag inte sova.
Har legat i sängen flera timmar nu och försökt sova men icke de.
Så tar och skriver av mig lite, kanske jag kan sen sova =)
Nåväl,

Imorgon kommer tojan, amandra och lilla saga hit och sover en natt.
Det kommer bli sjukt kul och jag känner på mig att mogondagen kommer bli
med mycket fart, bushumör och mycket annat skojj.
Mot kvällen imorgon har jag och tojan planerat att se på melodifestivalen när
kidsen sover =) Får försöka se till att william somnar mellan 8-9 tiden =)

Så nu vet ni lite vad som kommer hända imorgon..

Bjuder på lite bilder jag mixade ihop till moster emma och fredde. =)


God natt
Puss på er
/E

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0