God morgon på er alla..

07:30 vaknade william och väkte mig.
Han var på topp humör och är det ännu. *lilla solstrålen*
Han fick min morgon att börja bra.
Vi har ätit frukost, gröt med lite äppelmos i blev det till han och
till mig blev det naturell yoghurt, musli, kiwi och te. *Gott Gott*

Jag har bestämt mig att börja äta nyttigare och sluta med godis.
Nu har jag faktiskt varit duktig och har bara ätit frukt hela helgen.
Förra helgen blev det också frukt så gott men igår när micke satt
och åt godis blev man ju lite sugen men jag höll mig ;)

Nu ska micke få datorn men vi får höras.

Ps: william diggar lady gaga - bad romance nu! *Så sööt*


Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0