Go kväll..

Dagen har gått helt sjukt fort.
Känns som att det var just man steg upp men det är de inte.
William sitter nere med farmor och farfar och leker, ska själv gå ner
igen men micke ringde och har just lagt på.

Idag har vi haft en bra dag inne, har tyvärr inte orkat ta några bilder.
men bilder kommer. :)
Wille har krypit lite smått men han föredrar att åla sig fram ännu
men det kommer. 

Idga har jag också pratat med min vän sandra!
helt sjukt länge sen och jag måste vara med henne, känns
evigheter sen sisst jag var med henne och då var vi bara förbi en
snabbis jag och wille. Men lovade att ringa henne nästa vecka.
Hur ska jag klara mig utan min sandra :)
Hon är som en syrra till mig fast vi inte är ofta med varandra men vi
kan prata om allt, vi finns för varandra om någon av oss skulle ha det jobbigt.
Sandra + Emma = bäst som alltid, säg någon gång vi har haft tråkigt ;) *haha*
Men men..

Nu hör jag wille prata och ska gå ner..

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Anza

Jepps! : )

2010-03-17 @ 10:38:21
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0