Fredag =)

Halloj,
Tänkte skriva några små rader innan lets dance börjar.

Idag vart det inte att fara på leos lekland. Det var värkligen synd men då tillbringade vi dagen med att vara ute och sen for förbi matilda och marlena. William var inte så blyg, och matilda hon visade hur man "städar" ;) *hihi* Hon har blivit ännu mer busigare änn vad hon tidigare var. Väntar bara tills william också blir en riktig bus unge ;) men det var jätte trevligt att vara förbi dit.
På vägen hem hämtade jag ut william medicin mot host och slem. Sen har vi ju alvedon mot feber ifall han skulle få inatt eller något.

Nu är det kväll och då blir det lets dance tittande.
Har köpt nötter,annanas och apelsin att äta. *Gott*
Allt äter jag inte idag utan jag tror annanasen eller apelsin blir det ikväll ;)
Får se också hur länge william är vaken, han börjar bli trött nu så han somnar säkert till 8-9 tiden.

Nu ska jag bege mig till william och micke.
Bjuder här på lite bilder från idag. =)

Söt ungen min =)


.
Busungen Matilda=)

.

.

.


Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kanske ska vara hemma med W ifall han är sjuk, så han inte blir sämre eller smittar någon. :P

2010-03-12 @ 19:29:52
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0