En dag på stan

Nu är man hemma igen i g-stan efter en lång dag på stan idag med.
Men idag var william med.
Jag och wille möte upp emma och fredde på stan inne i shopping.
Träffade Cajsa och fjelle men till han sa jag bara hej *haha*
Kände först inte igen henne men det klickade till fort, riktigt kul att träffa polare på stan.

Jag, wille, fredde och syrran/willes moster emma for till åhlens och tog en fika.
Gick in på en massa affärer också men köpte inget, blev så mycket igår.
Men som sagt, nästa sväng när jag kommer till luleå blir det att shoppa.
Måste ha ett par nya jeans igen, dom här jag köpte för någon månad sen har
nu blivit för stora i midjan och bena att jag tappar dom snart. ;)
Finns inte att man kan ha kärp heller så då åker dom ut från gaderoben när dom
nya jeansen har tagit plats. ;)

Här bjuder jag på lite bilder från dagen.

William med moster


William, gudfar fredde och moster


Här funderar william om fredde får telefonen ;)


jag körde på en kopp kaffe och lite fika ;)





Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt-William!! :) <3 Kul att få träffa han, äntligen!

2010-03-22 @ 16:53:05
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0