Dagen kan inte bli bättre nu..

Man vaknade sådär på morgon, ringer syrran emma och så kommer micke ner och säger att vi fått lägenheten. Kunde dagen bli bättre? Nej tror inte det.
Det är dagens höjdpungt!! ;)

Idag ska vi inte göra så mycket mer änn vid 17-18:00 ska vi och kolla på lägenheten. jag,micke, william och mickes mamma skulle följa. Känner mig sådär JÄTTE JÄTTE glad =)
Men men...

William sitter här på golvet och leker med nå klossar, han var nära på att ställa sig upp helt själv utan att hålla i sig i någonting. han har blivit så duktig. William kommer visa mycket han kan sen till mormor och morfar när vi kommer till haparanda. :) Men det är inte långt kvar tills lilla william börjar gå.

Bjuder på lite nya bilder =)



.

Far och son =)

Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Ginaaa

ja samma här försökte ge henne välling nu när hon nästan var 6 månader men nej nej de är inget hon vill ha så jag började oxå med gröt :P men jag blev som smått orolig att månne om de går bra att man inte ger välling åt henne att man ger gröt som morgon kväll i stället :p

jo då vi mår bara bra här lite tråkigt att de ska snöa så mkt .. vill ut på en promenad men får se om de blir en i dag i alla fall för de är ju bara -3.5 ute så:) hur är de med er två då :)? har william lärt sig något nytt nu när han snart är ett år va ? :)

2010-03-03 @ 10:12:37
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0