Tanken slog mig..

Nu är jag tillbaka till bloggande.
Har precis ätit så man är mätt och belåten.
Tänkte ta en promenix med molle en sväng om en stund.

Men på tala om ingenting så fyller jag faktiskt år snart.
Min syrra fyller år om några dagar och det var då tanken slog mig.
Det är inte länge kvar till den 23 mars och efter exakt en vecka blir
min william 1 år...
Hur man ska fira williams 1 års dag får vi se :)
Skulle ju vara kul att hitta på något när han fyller 1år.

Men men..
Nu tänkte jag ta och bege mig..

Bjuder på en bild ;)


Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, jag fyller år nästa vecka :O Vi tänkte väl komma till Happis när William fyller år eller nångång där... :)

2010-01-28 @ 19:10:47
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0