Onsdag 27/1

Idag har tiden gått sakta, tycker då jag.
Jag och william vaknade vid 8 tiden.
Ville bara somna om när man såg ut men det har inte varit så dåligt väder tycker då jag. När man sett på nyheterna har det varit mycket värre i luleå änn vad det har varit här :O *illa illa*

Så idag har jag och william lekt. William har blivit snabb och ta sig fram.
Man vågar inte väda bort blicken så är han på sina små äventyr.
Mäst är de börrarna han vill komma åt och skåp, lådor så man får
vara på sin lilla vakt. *haha*

Sen nu mot kvällen har jag tillbringat kvällen i soffan framför tv:n ett bra
tag efter william somnade. Vågade inte se i mitt rum för jag har fått sån
irriterad hosta. Men men..

Nu tänkte jag ta och nanna kudden.
Vi ses imorgon

Bjuder på en låt..


Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0