Jaha, då har...

..veckan närmat sitt slut och ny vecka börjar imorgon.
Jag hinner knappt blinka så är veckan slut, bra eller dåligt? :)

Idag vaknade vi tidigt, låg ett tag i sängen innan vi steg upp.
Kring halv 10 var vi uppe och åt frukost. Sen har william
spenderat lilla tiden med moster och fredde innan vi åkte hem till happis.
Började rulla mot haparanda vid 11-halv 12 tiden.
Måste säga att man såg inget när en bil körde om, pappa
saktade ner varenda gång en buss eller lastbil körde om.
Det vart så mycket snörök och de är inge kul.

Efter en stund paserade vi vart det just hade hänt en krock olycka, vid ersnäs.
Vet inte om de var 3-4 bilar inblandade, men två bilar hade kört i snödrivan, andra
bilen var helt mos framtill. Inge kul alls.

Men nu är vi hemma och har haft en lugn dag.
Har ännu hosta och haft ont i huvudet hela dagen men
det gick över för en stund sen. Så skönt.
Tycker inte alls om att ha ont i huvudet, vilket jag inte har ofta.

Men nu tänkte jag bege mig, hänta en apelsin och sätta mig i soffan framför tv.

Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack o tack. va kul att du tycker om min blogg! din son är ju för underbart söt han med : va gammal e han?



ska läsa igenom din blogg nu :) Kram

2010-01-31 @ 21:53:55

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0