Frågor

Namn: Emma Zarah Catarina Sophia Hjorth
Födelsedatum: 23e Mars
Födelseplats: Luleå
Bor: Haparanda
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Brunt 
Längd: 150
Skostorlek: 36
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Vädur

STEG 2
Skor som du bar idag: Adidas
Dina svagheter: Har lätt att skratta och bli sur
Rädsla: hmm?
Målsättning: Försöka klara mig igenom det hära.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Tänker inte så mycket när jag vaknar..

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Inget av dom men måste jag välja så cola 
McDonalds eller Burger King: inget av dom
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: Vanilj

STEG 5
Svär du?: klart som fan ;D
Sjunger du?: njaa  
Röker du?: Förut ja, men har minskat med rökningen ;)
Gillar du skolan?: NEJ
Kommer du överens med dina föräldrar?: Oftast

STEG 6:
Har du under det senaste året...
Druckit alkohol?: Ja
Rökt?: Absolut
Ätit en hel ask müsli?: Nej
Ätit sushi?: Har aldrig ätit de.
Stått på scen?: Ja det har jag
Skejtat: jo men de var när man var liten
Bakat?: Ja
Stulit något?: Mm

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Däckat, ohja, det har väl hänt! Den historien kommer ofta upp ;) *host* Varit jättefull har jag varit, men tar det oftast lungt nu för tiden ;)

STEG 8: I framtiden..
Namn på barn?: Zarah
Hur vill du dö?: Snabbt
Vad vill du bli när du blir gammal?: Hmm??

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: oj, ca 4 stycken
Antal CD-skivor du äger: oj många :P
Antal piercings: i öronen
Antal tatueringar: ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Några gånger..
Antal saker jag ångrar: hmm, finns mycket jag ångrar. 


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0