Dagens shopping

Som ni vet är jag ännu i piteå hos min syrra.
Igår hann vi inte fara till stan, var bara och handlade men idag
blev det allt att shoppa. Hittade en massa.
Hittade ca 2-4 stycken jeans men köpte bara ett par.
Men annars hittade jag också:

*1 tröja
*2 st t-shirt
*1 par jeans

Till william köpte jag:
*3 stuycken body i stolek 86

Man hittar aldrig i luleå hans storlek så nu köpte jag 3 par.
Han har storlek 80 nu men dom börjar bli lite försmå.


Bilder får jag bjuda när vi kommit hem till happis igen.

Nu tänkte jag ta och läsa lite bloggar.

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får ta en bättre shoppingrunda nångång, då vi inte behöver stressa/det inte är så kallt/William har bättre vagn :)

2010-01-30 @ 23:17:56
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0