Morgon pigg.nu

HAhah!
Kom fan inte på någon bättre rubrik.
Sitter här framför datorn och sjunger "Every breath you take" och fryser som jag vet inte vad.
Man stiger upp, efter sådär 20-30 minuter så fryser man extremt mycket. *Haha*

Inatt då fan kunde jag inte ens sova, satt vid datorn och sen låg man i sängen ända till 04:34, tror klockan var det iaf. Nu på morgon vaknade jag av att william väkte mig 06:30. Men känner mig ändå hyfsat pigg konstigt nog.

Annars idag vet jag inte vad som händer.
Emma och fredrik skulle väl vara med ida och dan om jag minns rätt.
Sa hon igår iaf så för mig blir det att ta lång promenad bara det inte börjar snöa eller liknande. Jag behöver komma ut och röra mig varenda dag. Jag blir annars sådär ibland på dåligt humör lätt.
Ska jag gå ut blir det också att gå in till stan eller åt det hållet iaf. xD
Fick helt sjukt konstig känsla igår när petri lämnade bilen till hans pappa på jobben och man skulle gå hem till honom. Kändes som jag inte varit ute på år och dar här i happis. Vart sådär flumig känsla men jag hittade iaf xD
Hade säkert gått vilse om jag hade gått själv. Hahah skojja.

Men men, nu skrev jag säkert så där om jätte intresant eller så inte, men lika att fortsätta och läsa.
Idag ska vi också fira william 1år.
Tror emma hade börjat med tårtan igår så får göra klart rästen på en stund.

Nu tänkte jag bege mig och göra lite nytta.
William har dragit ut alla mina kläder från dom nerdesta låderna i byrån så det börjar jag med. xD

Brukar alltid bjuda på en bild  på bloggen,
hade inte med kameran igår så hitta en bild på petri.
*Tagen från facebook xD*

Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ramlade bara in här av en slump.



Vilken söt liten gosse ni har :) Och vovven var det heller inget fel på hehe..

2010-03-27 @ 10:59:35
URL: http://sandrazzz.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0