Min lilla musik pojk :)

Sen vi kom hem och efter han sovit en stund har han hålit på med en gitarren som jag haft när jag var liten. Tror jag fick den av min brorssa. William har kommit på hur man spelar med den. Jag visar och så försöker han också ta gitarren lika dant som jag men den är lite stor ;). *Haha* Har också märkt att han vill ha saker som spelar eller låtar över huvudtaget. Annars är det inte så roligt. Musik är det bästa han vet tydligen. Idag hos sandra så stoppade emil på musik började han dansa och digga till låten som han spelade. Kanske musik blir ett intresse för honom. :) *Haha* Ska försöka få ett bra foto någon gång när han håller på med gitarren. *haha*




Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: hedman

Rock and roll! Killen vill visst bli som sin farbror P ;D A musical genius! hehe

2010-03-30 @ 18:30:46
URL: http://hedmanthefreak.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0