Jaha nu då..

Sitter hemma nu.
Var en snabb sväng till marielundskolan/ungdoms gården och träffade lina.
Betty och en massa annat folk var där med. Det var helt ok men måste erkänna att jag var lite blyg ;) Vet inte vad det har blivit av mig nu när jag bara varit hemma med william. Nu vågar jag inte ens prata med mina vänner som jag inte har träffat på ett sådär bra tag. Då är det illa! *Haha* Men ändring får det då bli på det också.
Har lovat Lina att höra av mig och kanske att vi hittar på något. *kul*

Annars idag så har det varit jobbig dag.
Vaknat tidigt och så har william för första gången nu värkligen börja försöka få sin vilja igenom.
Trode det skulle ta ett tag till innan dom kommer in i trotsåldern men nu börjar det med sakta steg.
Han vart sur och inte lite idag när han inte fick som han ville och inget annat var bra men men.
han är förde sötast och underbaraste son =)

Nu ikväll så ska jag se lite tv och nanna kudden.
Ont i huvudet? Ja. Trött? JA!

Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0