Helgen i korthet

Ska kortfatta lite om helgen, har slarvat lite med skrivandet/uppdateringen..

I fredags kom emma och fredrik hit till haparanda, vilket inte heller händer så ofta. Så det var kul. Senare på kvällen vart det att umgås med Petri. Det händer inte inte heller så ofta men får se om det blir att umgås snart igen. Kvällen vart inte som planerat heller,. XD
Och igår vaknade både jag och william rätt tidigt och firade williams fördelse dag. Jag var mer extremt seg på morgon. Men piggnade till efter några timmar :) William fick många fina presenter och tårtan jätte god. Tårtan fick han såklart smaka, men grädden var godast. *Haha*
När william somnade igår tog jag en bastu och efter de somnade jag.

Idag söndags morgon vart sovmorgon till 08.30.
Somnade tidigt och fick sova ut, kan det bli bättre ibland? :) *Haha*
Vi har inte gjort så mycket idag, jag har varit ut på promenixer med hunden.
Emma och fredrik for hem till piteå.

Nu hinner jag inte skriva nåmera.
Utan ska se klart johan falk filmen och sen nanna kudden.



Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får hitta på nåt bättre nångång, blev ju inte gjort så mkt speciellt i helgen. :P Fast vi hann ju vara med er iaf och framför allt med William - världens sötaste grabb! <3 :)

2010-03-28 @ 23:13:41
URL: http://tingsholmen.blogg.se/
Postat av: Helena

Han är så uuuunderbart söt, lill Wille :). Hann bara prata snabbt med Micke innan han for, när är det tänkt att ni kommer tillbaka? :D

2010-03-29 @ 00:21:59
URL: http://completelyme.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0