Yeah...

Min morgon idag var inte nå bra alls.
Hade lite ont i huvudet, det kan bero på att jag sover för lite och är i full gång hela dagarna/kvällarna. Men huvudvärken gick bort efter en promenix med william, var till wika möbler och tro eller ej, där hittade man mycket man skulle vilja ha.  En soffa men den var lite för dyr, men jag får ha mina drömmar ;).
Vem vet om jag sparar riktigt bra med pengar kanske jag skulle ha råd att köpa den..
efter promenixen så busade man lite smått med william, han somnade vid halv 3.

Gjorde kaffe, la jag mig i soffan framför tv och bara chillade tills han vaknade igen.
Känner mig piggare efter den lilla vilostunden om jag får kalla det så :P

Kvällens planer lutar att se film med mickes mamma och får se om helena också ska se lets dance.
Micke ska vara med mateus och chille, dom ska se någon film men det gör inte mig nå.

Nu tänkte jag ta och gå ner igen och vara social.


Bjuder på dagens låt ;)


Puss på er
/E

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0