Uppdatering från nyår

Halloj,
här har man inte uppdaterat något sen dagen före nyår men har haft fullt upp..
Wille lilla har haft början på ögoninflamation men det har som försvunnit han är nu mera vattnig i ögonen.
Men tänkte uppdatera lite från nyårs firandet..

Jag stannade här i luleå och firade med mickes familj och några vänner till dom kom hit och käkade middag. Riktigt god mat måste jag säga. Förrätten har jätte god och som tur sa inte anneli något till mig att det var fetaost i de. *haha* För då skulle jag inte våga äta/smaka men det var gott de hon hade gjort. Själva maten bestog av file med basilika och parmesanpotatis med 2 olika såser till om man ville ha.. *Gott gott*

Kvällen fortsatte, wille var på topphumör och frans david hade roligt och var igång hela kvällen och natten. Vet ej hur gammal han är men vilken energi han har. hahah får se om wille blir sån med riktig energi som han har. Hahah.. Efter ett bra tag så fick vi efter rätt fruktsallad och glass, man fick ta chokladsås med.
Kvällen var lyckad må jag säga.
Vi hade riktigt kul, pratade, spelade kort, åt god mat som sagt.
Mot kvällen när man skulle bege mig så vaknade wille vid 00:50. Trode först att jag hörde fel men nej, och sen somnade han inte förän efter någon timme. Så jag,wille och micke var inne och sa gott nytt år på 12 slaget. Hade lite andra planer men så glad ändå att man fick fira willes första nyår tillsammans med lilla wille lilla :) *Hihi*  Försökte söva wille men atta raketer började ju smälla ute och då ville han ju inte sova.

Det var lite om nyårs firande dagen..

Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0