Helgen känns bra...

Helgen känns sådär bra må jag då säga. Dagen har började av att man fick sovmorgon. Tog det lite lungt i början av dagen, han somnade 13:30, sov 1 timma och sen var han i full gång tills kvällen närmade sig. Efter vi hade ätit mat så spelade jag,micke och helena lite kort och wille var såklart med och skulle ha kort. :P *söt unge* Tycker att han har varit ganska mammig och mäst mot kvällen så ville han vara i famnen. Han lutade huvudet sådär sött mot min axel.

 Men nu har wille aldeles just somnat. Nu har man en stund för sig själv innan man ska sova. Men vad man ska hitta på en lördag kväll har jag ingen anning om. :) Kanske blir film tittande. Vem vet..

Nåväl, nu tänkte jag ta och läsa blogginläggen som jag inte hunnit läsa ännu.
Följer ett antal bloggar ;)
 Ha en toppen lördag kväll



Puss på er
/E

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0