Saknar dig kussan!

Idag är jag på strålande hmör och känner mig på tränings humör, och det känns toppen!

Just nu sitter jag här och skriver med pernillooo på msn.
Vi sitter och snackar om allt möjligt, minnen och en massa.
Fy fan, man kan säga att jag och pernilla har gjort en massa flummiga saker. 
men snart kommer hon hit till luleå igen. Då får man se vad som händer. *Hehe*
Och jag har bestämt mig att jag ska behålla mitt långa hår. Ska bara klippa upp det lite och färga. Det tyckte hon också. Så bra att någon håller med mig om att jag ska behålla mitt långa hår. Fast det är inte så långt som jag vill ha de. *hehe*

Nä nu tänkte jag skriva lite med henne nu när hon också har tid.



Saknar dig kussan <3
´
Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0