19.28

Idag har det inte då varit min dag.
Hovva, har kännt mig sådär trött och sliten.
Plus att man aldrig kommer på någon bra rubrik när man ska skriva blogg.. Någon annan som känner igen de? Jag får typ börja tänka mer så jag kanske kommer på nå bra rubriker. *hehe*

But anyway...
Har just kommit hem, varit och handlat lite mat till william.
Han har varit så duktig idag och han har värkligen börjat
märka en massa saker. Man säga "william, var är lampan"
så kollar och på lampan eller så pekar han på den och säger "däh".
Säger olika ord och han har börjat peka på rätta saker vilket är bra :)
Har fått en massa bra tips av syrran Tojan också om lite olika saker
som jag bara måste testa. Fick tips också om vad jag ska testa
när william inte vill börja krypa, han vill som gå istället. ;)
Men men.

Kvällen för oss får vi se vad som händer, det brukar inte vara
så bra på torsdagar. eller?
Men jag tror jag ska ta en kvälls pormmis efter william har somnat
och sen blir det sova tidigt.. ;)

Nu tänkte jag gå, vi ska aldeles snart äta mat.

Ses senare..

Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: matilda

mår du bättre idag? :)

2010-01-22 @ 14:47:47
URL: http://tildaas.webblogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0