15.53

Halloj igen!

Varför ska man skänna ångest och press över något??
Jag känner ofta press och har också svårt att säga nej ibland vilket gör allt jobbigare, fast om det skulle vara någon liten sak.. Det är inte ofta allt är helt 100% för mig men då det är och känns helt 100% så är det alltid något annat som står i vägen helt plötsligt.

Jag känner att jag har kommit en sjukt bra bit på vägen i mitt liv som jag ville. Fick underbara william också som jag älskar och betyder så mycket. vad skulle jag göra utan honom. Min lilla prins :) Och mina föräldrar är jag så glad över att jag har. Dom ställer alltid upp. Samma som när jag och wille är i luleå. Plus att jag inte får glömma mina syskon/släkten.

Att kanske börja leta lägenhet och ta ett steg i taget skulle man komma ännu längre fram i mitt liv. Att ta steget att fixa ett eget hem kommer så småning om. Det får ta den tid men körkort står ju mig som närmast att försöka fixa de.

Nu tänkte jag ta och bege mig ner och kolla vad dom andra gör och bus lilla wille..
Har det bäst folket.. :)


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: matilda

sv:tack ska du ha! :)

det är bara bra hur é det själv?^^

2010-01-02 @ 18:57:36
URL: http://tildaas.webblogg.se/
Postat av: julia/floow

Wie jag gjorde det för länge sedan ;)

2010-01-02 @ 21:17:49
URL: http://floows.blogg.se/
Postat av: Ida B

Låter jättebra, Emma :D. Du kommer nog säkert framåt så småningom. Skönt att ta ett steg tillbaks ibland o se allt det goda man fått. Aja, hoppas du hittar en lägenhet :)

2010-01-14 @ 08:20:17
URL: http://www.idaisblog.blogspot.com

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0