Solen skiner..

Hej mina läsare.
Har märkt att mer har börjat läsa vilket är kul..
nåväl..

Då är man i luleå.
Har just ätit frukost, ska snart ut på en promenix med william lilla.
Solen skiner så varför inte gå ut.
Tännkte då ta iaf ta 1 timmes promenix sen får vi se om det blir
lite längre promenix. *Hehe*
Idag har man lite planer tror jag inför kvällen men får se vad det
blir. Får uppdatera när jag och william kommer in igen då man vet
bättre om dagens planer.

Nu tänkte vi bege oss. :)




Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: 'amy

SVAR: inte så mycket:)dudå?

Ställ gärna en fråga eller Flera i min frågestund :)

2010-02-06 @ 11:29:22
URL: http://amy.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0