Sista inlägget..

För ikväll..
Kvällen har jag ägnat mig åt att se filmen wallander, vart lite godis sugen men då är det alltid gott med nå frukt som apelsin eller äpple, och apelsin blev det också. Sen efter filmen vart det också att försöka förstå mig på att göra blogg designer.. Är så less på den jag har nu så måste ju försöka fixa något om ingen kan göra det åt mig.. *Hehe* Någon? ;)

Imorgon kommer dagen börja lika dant som idag om det är bra väder, det menas med 1-2 timmars promenix på morgon. *haha* Är det dåligt väder får vi se vad dagen ger oss.
Det är som lite synd att man inte har en pulka här i happis till lilla william så kan han ibland få åka men man ids inte köpa två. Så onödigt när man också har börjat fixera sig åt att skaffa lägga.. ;)
Men om någon vill hitta på något, ses eller bara umgås så slå en pling.
Alltid lika kul..

Nu tänkte jag ta och ringa lite samtal innan man ska nanna kudden.
Hoppas alla har haft en toppen alla hjärtans dag =)

*Mumms*



Puss på er och god natt
/E

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0