Hej tisdag!

God morgon!
Nu har jag varit dålig på att uppdaterat dom senaste dagarna.
Så tänkte ta och uppdatera lite..

Måndag
Igår gick jag och william på morgon promenix, micke for ut med skotern med någon polare. Ville också lätt följa med men har ingen skoter. ;) Får ta och spara till en så man har en när william blivit lite större.. *haha*
Sen strax efter 13:00 for jag, william med faster helena till lisa och emil. Det var så länge sen vi var dit så klart vi följde. Alltid lika kul. William var nyfiken av alla emils saker =)
men vi hade jätte kul sen har det inte hänt så mycket mer. Men det är ju bara måndag.

Idag
Idag vaknade jag och william 08:00 men låg vaken till halv sen steg vi upp.
Kollade sen på lulebo och vi ska och kolla på en lägga i veckan, vilket är perfekt :) *haha*
Mer idag vet vi inte vad som mer ska hända idag.
Micke ska fort in till stan och fixa något på arbetsförmedlingen, jag och william har
planerat in en låång promenix. Det är bra och fint väder så varför inte..

Så lite uppdatering och bjuder här på en bild på lilla william ;)

William vill baka med faster ;)


William med hans fina nalle han fått av farfar =)


Pappa och william.


Lite bilder från förra veckan =)

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle ni komma hit nå? Moster saknar ju lilla William :(

2010-02-23 @ 11:29:12
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0