Första inlägget idag..

Känner inte för att skrivan något.
Mitt humör är väl inte de bästa idag, är så less på alla tankar.
Finns saker som stör mig som fan också..

men men.. Inget man kan göra åt saken iaf.
Jag lever mitt liv och du lever ditt facking liv..

Så.. Idag vaknade vi vid 9 tiden, gick ut efter en stund på promenix.
Var och gick över 1 timme som vanligt. *Haha*
William sover en stund nu så man får liten tid för sig själv.
Det blir så tyst och lungt när han sover =) *hehe*

Idag kommer inget specielt hända utan det är en helt vanlig dag.
Tänkte ta och lägga mig framför tv:n nu en stund innan lillen vaknar.

Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Anza

Jodå, jag trivs redan! :) Luleå är definitivt mycket bättre än Haparanda.

2010-02-14 @ 16:09:10
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0