Torsdag

Inatt somnade jag vid halv 12 tiden.  Låg och läste en bok om barnmat som jag har fått låna av min brorssas sambo Sophie. Det är bra böcker måste jag säga. *Tack Sophie för jag får låna dom*

Idag steg jag och william upp ca halv 8. Började små städa upp lite saker i rummet och har nu tagit paus. Ska forsätta efter vi har varit på BVC med lilla william. Det är lite små spännande nu att fara dit. Men det är några timmar innan vi ska fara. Har tid först Kl: 12:45.
Annars idag ska vi gå ut en prommis senare på dagen, ska också leka lite fotograf åt mamma, Hon vill ha 3 bilder på stenar som dom har lagt ut här i marielund vid skolan. Det är stora stenar med ansikte, måste ha varit jobbigt och gjort dom men mamma ville ha 3 foton på dom som hon sen ska göra till en snygg tavla. Man blir ju lite närvös, har tyvärr ingen systemkamera ännu så får försöka fota det bästa jag kan idag. *Haha*

Nä nu ska jag gå och vara med william.


Bjuder bilder från igår =) *William klappade molle*
   


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Varför så små bilder? :( Du får ta och skicka bilder åt hans moster! ;)

2009-09-24 @ 14:39:35
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0