Till lilla saga ;D

Nu har min syrra tojan och johan bestämt namnet på bejbisen och det blev Saga Maria. *Fint* Så var förbi med pappa i stan och så köpa en liten present. Vet inte om jag vågar lägga in bilderna på dom men gör det ändå.

Idag vart det inte någon städ dag. Följde med pappa på några affärer, mer affärer änn vad man skulle på. *hahah* For till torneå också konstigt nog...

nä nu ska jag gå till william.

Här kommer bilderna på kläderna (presenterna).=)
Allt är från mig,emma,fredde,william,mamma och pappa till lilla saga..

*fina* ;D Pyxorna är tagen makifrån efter som det var text på dem.


Dom hittade mamma när hon var i affären =) *sjukt gullit*



Puss på er -♥-


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0