Stan..

Hej,

Nu är vi hemma igen, William har just somnat en stund. Han har varit vaken hela tiden vi har varit i stan och handlat. Först for vi till coop och handlade mat och hittade hårfärg till mig också. Lite måste jag ju få handla för ;D Men william kommer först, så tänkte jag alltid, har inte shoppat på minst 4 månader cilket jag är irriterad på. Háhah.. Efter vi hade handlat åkte vi vidare till barnens hus och djurmagasinet. Hittade 3 saker till william som han faktiskt blev glad över. Han tycker om saker som låter, så bilder på dom kommer.

Nu är vi hemma och nu äta maten redan klar. Hinneri nte skeiva mer..

Bjuder på dessa :)

Glad william innan vi ska åka ;D


I bilen :)


Nya leksakerna


Leksaken var från 3månader men han tycker om och bita på saker när det kliar så mycket i tänderna ;D


Nya leksakerna, tåget fick william av Morfar och Mormor.. ;D


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina leksaker han har fått. :)

2009-09-25 @ 18:14:45
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Ginaaa

haha den där gubben köpte min mamma till Cornelia oxå hon blir typ rädd för den ;o men får se sen när hon blir äldre hur hon reagerar på den då

2009-09-25 @ 20:26:30
Postat av: Emma

Har han haft såna? Hm, nåja, han har så mycket blått så tänkte att brunt och grönt blir bra. :)

2009-09-25 @ 22:51:16
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma

Joo, den var fin. Färgerna passar så bra. Det är en såndär som du kan spara sen till den dagen vi får barn ;) ;D

2009-09-25 @ 23:10:46
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0