Sova?

William hade bara tappat nappen så nu sover han vidare i hans fina säng. Själv funderar man på att sova. Det skulle väl inte vara så dumt? ;D Har nu stigit upp vid 8 tiden dom senaste dagarna, man blir ju som sagt trött mot kvällarna. William sov förut till 09:00-10:00 på morgon, vilket nu han inte gör längre. Men det gör inget, Jag längtar bara att få stiga upp och vara med min underbara son om dagarna. =) Man känner sig så glad och stolt som har så fin son.

Igår också fick william sova med mig i sängen. Man vaknade av att någon rev mig i håret. Jag som får ont bara jag borstar mitt hår ibland när jag har tovor. *haha* Jag vände huvudet och så fick man se någon som smailade och skrattade ;D *GULLIT värre* Men som jag skrev tidigare idag att min dag började dåligt var för att jag slog i min tå i dörrlisten! Var så nyvaken så sånt händer. *HAHA*

Nä nu ska jag krypa ner under täcket och nanna kudden lite. William somnade vid 20:00 så han kanske vaknar vid 7 på morgon. Han kanske väcker alla i huset när han börjar och prata. Det har jag gjort ibland.

Nåväl.
Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: simone

Sov gott hjärtat! :D

2009-09-17 @ 00:48:50
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: towe

men vad kul, då skiljer de ju inte alls mycket :)

bara ett par dagar!

Trivs du i mamma rollen då? dum fråga kanske, vem gör inte det som skaffar barn :D

Det är så kul nu när det börjar hända lite, eller hur? :)

2009-09-17 @ 08:33:38
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

blev idol igår :) själv babe?

2009-09-17 @ 10:51:56
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0