Uppdatering

Idag var det helt okej att vakna upp.. Börjar bli van att stiga upp vid 8 tiden men william sov till 9 idag. *heh* jag uppdaterade aldrig någonting igår så tänkte skriva in lite vad som hände igår ;D

Lördag:

Dagen började med att vara med william, vid 12:00 tiden var micke och hans föräldrar på ikea då william fick vara med mormor undertiden jag hängde med på ikea med micke och dom. Det var kul. Kollade på dom nya sakerna som hade kommit där det stog "nyhet". Int för jag hittade själv något igår men jag var inte där för att köpa något. Närmade 2 tiden, cyklade jag hem, micke for till frasses och åt, Mickes föräldrar stannade på ikea och åt mat där. Jag for och gav william lite banan och så gick jag för att möta micke med williams farmor och farfar ville ju ockå träffa william innan dom åker hem. Träffade dom vid 4 tiden just innan dom skulle börja åka hem. William kände igen Pappa micke men det var lite svårt att komma på vem dom andra 2 var men efter ett tag visste william.

Fick också främmade av Bengt och marina om jag minns rätt hennes namn. Hon var trevlig och lilla saga var med =) * Hih* Så söt hund finns inte. Saga har det dära lilla extra somlucky hade. ;DMiss him..

Mer hände inte så mkt igår.

Klicka på bilden för att det ska bli större bild ;D
   


William, farmor, farfar. =)

Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0