Piteå

Hej hopp..

Nu sitter man framför datorn hoss emma. Tyckte den måste komma lite till användning. HAHHA skojja
William leker med morfar på golvet och pratar medans emma och fredde gör lite food. *You know food* Mamma står och håller emma sälskap medans emma fixar lite.

Själv gör jag inte så mkt. Sitter här och tar det lungt. Var ute för ett tag sen med molle, slängde pinne och leksak. Helt sjukt pigg han är, kallar han idag för tokstolle..HAHAA Men det är ju sant, han är tokig.

Nu ska jag vara lite social, fredde leker lite med william nu.


Puss på er - ♥ -

bilder kommer ikväll. får se om jag hamnar på någon bild. Det är ju oftas jag som fotar som vanligt. ;D


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0