Natten blir kort...

Och dagen blir extra lång när man inte kan sova.
Jag som också behöver sömn och får vila men kan inte sova så vad ska man göra? har läst lite men inte vart jag nå tröttare så sitter vid datorn som vanligt. Undra hur länge jag blir vaken inatt?
Det jag skulle vilja och behöva är att få sova ut riktigt ordentligt. De skulle vara pefekt för mig men om någon dag kommer jag somna ca vid 8 tiden. Men jag börjar redan att bli less att sitta vaken länge och vakna tidigt.

Nåväl, inget jag kan göra något åt.
Imon så ska man vakna tidigt, fixa tvätten, kanske tvätta något som behövs, mamma tvättade idag lite williams kläder. *Tack* Tvättade nya pyamasen han fick idag som han ska få ha på imon. Nu när jag pratar om kläder så måstej ag fixa bort williams kläder från skåpet som är för smått för honom. Ska ta bort alla i storlek 68 nu när han är 70,5cm lång. Jag hoppas han inte växer lika fort nu så man får chilla lite med att köpa en massa kläder men det är bara kul att shoppa till honom men ändå :)...
Mycket mer tror jag inte kommer hända imon.. Jag planerar inte så mycket mina dagar.

Snart kommer mamma hem, ska lägga mig i sängen igen så hon inte märker att jag är vaken. Tar och fortsätter och läser. Någon gång somnar jag iaf ;D



Nå, bjuder på en låt som jag lyssnar på just nu. =)



Puss på er och god natt - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0