Måndag kväll..

Halloj.

William somnade vid 21:00. Blev riktigt glad också, nu har william börjat somna själv i hans säng. Jag brukar lägga ner honom i sängen, han får vällingen och efter ett tag somnar han av sig själv men idag somnade han inte förän efter 30-40 min. Men ändå duktig. Igår somnade han dirr. Känns på något sätt en lättnad för mig också som inte behöver bära honom så han somnar. Det är som lite tungt men han är hur dukitg som hälst nu. *Glad*

Just nu sitter jag och chillar, såg just att Navy CIS har börjat för 9 minuter sedan så ska lägga mig i sängen och kolla de innan jag själv går och sover.Är inte så trött ännu men imon ska nå byggare komma och göra klart det sista på vinden. Kommer vakna imon vid 7 på morgon då dom kommer.

Men nu ska jag se lite tv, sen nanna kudden.

Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0