Kväll...

Då var det kväll,

Idag har william busat med morfar nästan hela dagen och tills morfar skulle och jobba, busade lite med mormor också. Hahah.. William skrattade så mycket att man kunde själv inte låta bli. Han skrattade så högt och mycket. Haha vilken busunge han är ;D

Men kvällen blev inte nå rolig mer änn att städa,har damsugit hela över våningen och gå ut med tokiga molle. Det regnade ute och hoppade han på min ena sida med leriga tassar!!! *ARG* jag har ju vit jacka så jag hoppas det far bort i tvätten och att jackan blir vit igen. Annars köper jag en ny. ;D

Efter det tog jag de lungt och såg på idol och kändisdjungel, efter de blev jag så trött att jag ville bara sova men nu orkar jag inte vara vaken så mycket längre att kan ska snart krypa ner under täcket och sova. Emma o, fredde kommer imon hit, va kul det ska bli. Dom "bråkar/tjafsar" lite om vem som ska hålla och vara med lilla william. *hihi* roligare kan det ju inte bli. Men jag tror moster emma kommer få ta han först om inte fredde hinner. Hahah..
Jag tror inte heller william kommer vara så blyg för dom för sisst var han då inte de. Men tro får man ju alltid göra, att veta är ju en annan sak, men nu vet jag ju inte till 100% ;D

Nä nu kom jag inte på nå mycket mer att säga mer änn

Natti natti..

Bjuder på dessa bilder:

William busar med morfar. :P


William försöker ge leksaken till molle ;D


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni får aldrig flytta därifrån tror jag. ;) Vad ska mormor och morfar göra då? ;D Tss, japp imorrn (idag) kommer vi och JAG ska hålla William först. ;)

2009-09-26 @ 01:09:36
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Marie

Jo jag gillar den här Erik, rockkillen. Han är svinduktig! Själv då? :)



Hjälp nu ser jag ju på bilderna hur stor han har blivit, värsta pojken!

2009-09-26 @ 07:56:41
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: r

ja visst kan jag det :)

2009-09-26 @ 09:40:22
URL: http://rowsie.blogg.se/
Postat av: JENNIE L

okej, jag har addat dig :)

2009-09-26 @ 10:47:10
URL: http://jennielundberg.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0