Jävla mobil!

Asså, jag råkade ta sönder min förra mobil för ca 7 månader sen och fick låna pappas gammla mobil. Int för den var något bättre men min förre som gick sönder,gick ju av på mitte bra va? Hade sådan med lucka. Men den här mobilen jag har nu har varit så konstig, ibland funkar den jätte bra och ibland inte alls som nu igår och idag har den bara stängst av när man pratat med någon eller om man har tänkt skriva sms. Får inte ens alla sms ibland. Helt sjukt och mina sms skickas tydligen inte heller. Fatta man blir less men ska köpa efter jul en helt ny som fan kommer funka...

Nå kanske ska berätta lite om dagen? Int för det finns så mycket att berätta. M jag och mamma bestämde oss för att fara på ikea så vid 18.00 for vi till ikea, det var inge folk alls mer än ca 20-25 bilar så william fick följa nu när det inte var mycket folk. Men söndagar brukar det vara lungt. Mamma hittade lite olika saker och jag köpte lite saker jag kommer behöva när jag ska flytta. Vill som ha det jag behöver telexempel i köket. =) Men när jag ändå tar upp de så ang lägenhet har jag tyvärr inte hittat ännu. Imon uppdateras lulebo sidan så ska väl kolla in där.

Men nu täntke jag sova. william har börjat vakna vid 7 tiden så dags för mig att lägga mig lite tidigare änn 2-3 på natten som förut..

Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0