God natt

God kväll!
Här sitter jag framför datorn och chillar, nu iäll har jag börjat se igen två och en halv män sesång 1. Har nämligen de på skiva, sammtidigt har jag suttit och mixtrat / målat lite naglarna igen. Har börjat göra de ofta nu men iväll gjorde jag bara något enkelt. *Hahah* Lägger in bild imon.

Annar har jag inte gjort så mkt. Nu tänkte jag fort gå ut med molle innan pappa ska sova och sen ska jag själv lägga mig och sova. Sjukt trött kan man säga att jag är. Konstigt nog har jag kunnat hålla mig vaken så här länge fast man stigit upp tidigt.  Nåväl..


Fotad av williams moster Emma
Lejonet och snutten på sidan
, (jag sov breved men tog bort mig)*gullit*


God natt
Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0