Dålig star..

På dagen. Fan vilket helvette, man vaknar av att pappa tillslut väcker mig och william, jag kollar mobilen 48 missade samtal. okej? och hur sårad man blev men nu känner jag mig lite bättre. Jag orkar inte nåmer, är så less och trött och vill få saker och ting gjort. Jag önskade att det var annorlunda men tyvärr vad det inte och bättre kommer det inte att bli.. Hoppas du själv förstår..Bäst och bara vara vänner. du vet vem du är..

Nå idag har man varit ute med molle, ska snart busa lite med william, så glad att man har honom så glömmer man bort allt det andra som hänt. *Skönt* William är en riktig busunge och blir 6 månader idag! *Grattis* Det känns som det var för 1 månad sen man låg på bb ;D Tiden går så fort. Helt sjukt..

Nå nu ska jag busa lite med sonen..

skriver mer senare.


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad har hänt??

2009-09-30 @ 19:21:08
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0