Trött...

Måste säga att jag är riktigt trött, känns som att jag kommer somna här och nu men funderar på att snart nanna kudden lite. Fast man har fått vila ut i stugan i helgen så känns det att man borde somna tidigt ikväll med och sova ut en till dag. kanske skulle vara smart och göra det varenda kväll..

Imon är det ny vecka och ny dag.
Micke ska upp och jobba så får se vad jag och william hittar på.
Gå någon prommis, ska gå och stoppa nytt ljus på graven till mamma eller om jag gör det i helgen istället om jag är kvar i luleå. Får se om jag får det för pappa och mamma.. Eller vadå får och får. jag får stanna om jag vill, men..
Dom vill att jag ska komma hem, saknar william.
Skulle farit hem idag men kom till luleå så sent och jag ska inte stressa till någon buss. NEJ!
Så får väl se hur det blir i veckan.
Faster helena vill säkert också treffa william en gång till innan man åker tillbaka =)

Nåja..
William har just somnat..
Somnade i min famn men före så fick han ta ett kvälls bad.
Farmor badade william och farfar små busade med honom ett tag ikväll också. =)
Har tagit så mycket foton från helgen och idag att när jag kommer till haparanda bjuder jag på ganska många bilder.

Men ikväll bjuder jag på en låt och ta plats i soffan framför tv:n.
Bjuder på denna  låt =)


Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0