Torsdag/i luleå

uppdaterade ingenting igår..

Men igår kom jag hit till luleå/gammelstad..
William kände igen sig hyfsat bra men var osäker i början men idag har han varit glad och som han brukar vara hemma i haparanda, vilket är jätte bra..

Idag:
Idag har det inte hänt mycket, mickes klocka rinde 06.00.
Han for till jobbet medans jag och william fortsatte och sova men ca 07:30 var det bara att sitiga upp. Han var så pigg och glad. Mogon pigg liten busunge ;)
har varit på 2 timmars prommis idag också och gick till mammas grav för att tända ljus.  Hujja var jobbigt det var, jag kände riktigt och jag var itne ens vid graven började jag få tårar. Men så är de. Allt ska inte vara lätt i livet och saknar man någon så mycket som jag saknar mamma så får man vara ledsen. Fast jag inte lärde känna henne så är hon ju min mamma och kommer alltid och vara de. Hon finns i mitt hjärta.

Nåja, efter lång prommisen kom faster helena hit. Wiliam kände först inte igen men efter ca 5-10 min så kände han igen henne och kunde busa med henne och vara i hennes varm. Han har just somnat. Lilla bejbisen..

Nä nu ska jag gå, micke och hans föräldrar har just kommit hem så ska vara lite social nu..


Bjuder på denna låt istället för bild idag ;D


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur länge ska du vara där? :P

2009-10-22 @ 20:35:49
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Har ni flyttat till Luleå nu, eller bor ni kvar i Haparanda? Har för mig du skrev att ni skulle flytta? : )

2009-10-25 @ 15:25:10
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0