Söndag :)

Hej, Jag orkade inte blogga igår.. förlåt.

Men nog hade jag en bra dag iaf.. Började med att plocka tvättkläderna både mina och williams för mamma skulle tvätta, bytte sängkläder med mera. Efter allt de så gick jag ut med william och till sandra för att prata med henne. Det var jätte kul =)
Måste planera in någon dag så man kan ungås med henne. Det var så sjukt länge sen..
Jag har tappat mycket kontakter sen jag fick william men sandra glömmer man då aldrig ;D Hahah

Idag har vi inte mycket planerat. Gjorde typ allt igår så vi får se. Mamma ville iaf fara och handla. Men jag och william ska ut på en lång prommis, det lutar mot fyra tullar om det ännu är bra väder ;D

Här kommer bilder från igår =)


William vart sjukt trött ;D


Min bästa vän med min son =) ♥


Fick testa gåstolen ;D


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Konstigt att han inte var blyg, å andra sidan ser han väldigt trött ut där så det kanske är därför. ;) Vad söt han är i mössan o vantarna som han fick av moster! :)

2009-10-04 @ 13:31:17
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Anna-Stina

faan så stor han blitt!

2009-10-04 @ 18:13:17
URL: http://anna-stina.se

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0