Söndag

Så var det söndag igen,och man sitter här.

Lite om mig helg:
Fredagen började bra när emma och fredde kom, vi var på ikea och skopungten. Skulle fått följa med ut på kvällen och glida lite på stan men pappa hade inte kommit hem så fick stanna hemma.

Lördag var helt okej faktiskt, trode den skulle bli sådär tråkig men vi for på stan, letade skor och var över till torne men shoppade inget, det blir nästa gång emma kommer eller om jag hittar något då man åker till luleå. Men vill som spara pengar nu så har blivit lite snål ;) Köpte skor så vi får se, ett par nya jeans skulle inte vara så dumt. Har bara två par, får tvätta dom så ofta, och måste använda mjukisbyxor som man är ganska less på..
Skorna jag köpte var sjukt snygga, gillar dom extremt, har inte hunnit ta något foto men får ta idag.
*Lovar att bild kommer*

Söndag, ja vad som händer idag har jag ingen anning. Mina dagar planerar jag inte så mycket. Det mästa beroro ju på william och liknande. Får se om man far senare ikväll och joggar iaf. Men nu på dagen ska jag vara med william, busa och gå prommis. Om något nu annat händer får ni ju ändå veta
XD..

nåväl, vad mer ska man säga? :)

emma och fredde på IKEA


Emma


Var förbi candy world också ;D
Emma och fredde skulle snacka med johanna.
Detta är leklandet dom har gjort :D


Ny har jag snabbt bara tagit ett foto.
jensen passar inte till men tog bara för att visa skorna ;D


Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0