Onsdag.

Idag har vi haft en fin och bra dag.
William har busat och fått vara i stan en liten sväng.
Efter mickes mamma hade slutat plockade hon upp mig och william så begav vi oss mot stan. Tog med oss vagnen också. Hade slut pengar på mobilen så smsade till helena. Efter helena hade slutat möte vi upp henne. Vi tog en fika och gick runt i lite affärer. Kändes sådär skönt att få komma ut och umgås lite.
Kändes bra också att få umgås lite mer med mickes mamma och helena, känna dom ännu bättre änn vad jag gör nu. Vilket är jätte kul.
Vi kom hem vid halv 4 och william skulle just äta, skulle föra lite saker till haparanda bussen 16:30 också som skulle till mamma och pappa. Missade helt, trode jag skulle hinna men vi han inte. Så det fick bli halv 7 bussen. *förlåt*
Nåja,

Kvällen blev att umgås framför tv:n, vi såg arga snickarn.
Mer kommer inte hända nu ikväll, känner mig sådär att man vill också ta och sova.

Bjuder på denna låt som man hörde i bilen, någon av cd-skivorna:




Puss på er - ♣ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0